Zbawienie dla bolących nóg

Zbawienie dla bolących nóg

8
0
SHARE

Szczególnie dla kobiet dreptających cały dzień po domu, krzątających się przy dziecku, robiących zakupy, codzienne sprzątanie – trudno wszystko wyliczyć. One robią kilkadziesiąt czasami kilometrów nie zdając sobie sprawy.

A co mają powiedzieć ekspedientki, listonoszki i wiele innych wykonujących swoją zawodową pracę stojąc pół dnia na nochach?

Podajemy ćwiczenia, które zapobiegają puchnięciu nóg i po których nogi nie będą bolały.

Ćwiczenie I

Siadamy na podłodze zginamy silnie jedną nogę w kolanie i obejmujemy kolano obiema rękami. Druga noga jest sztywno wyciągnięta. W takiej pozycji odchylamy tułów możliwie najdalej do tyłu i następnie wracamy do pozycji siedzącej. Zginamy kolejno raz jedną raz drugą nogę. Powtarzamy to ćwiczenie kilkanaście razy.

Ćwiczenie II

Kładziemy się twarzą do podłogi, a następnie unosimy tułów na sztywnych rękach, uważając aby kolana i nogi były mocno wyciągnięte i wyprostowane. Ćwiczenie to wykonujemy kilka razy. Est dość męczące, ale wykonywane prawidłowo i systematycznie daje dobre efekty.

Sara Czerwińska

Fot. Youtube

BRAK KOMENTARZY

Zostaw odpowiedź